Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hallå i vårvärmen.

Collapse
X
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Hallå i vårvärmen.

Jag nåddes av avlägsna rykten om att någon undrade var jag tagit vägen.
    Nåja, ska vi vara noga petiga så fick min bror ett konstigt e-post som han inte alls förstod var det kom ifrån.

Det har varit ett par hektiska år med vansinnigt mycket jobb att hantera och något var tvunget att få ge vika. Men det är väl ganska bra i det stora hela trots det.
    Hur är det med alla gamla "Tornevallare" då?
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Ursprungligen postat av gason Visa inlägg
    Jag nåddes av avlägsna rykten om att någon undrade var jag tagit vägen.
    Var det blixtmailen, tro? Jag satt så sent som bara för nån dag sen och observerade galenskaper på webservern som gjorde utskick från forumet och insåg att den förmodligen inte kunde skicka mail längre, så jag bytte ut sendmail mot postfix, så dom kunde gå ut fritt igen. Det kanske var det som aktiverade det. Nånstans har jag dock för mig att jag också läste att mailen inte riktigt ville levereras, men då gjorde dom det ändå. Vilken tur!

Ursprungligen postat av gason Visa inlägg
    Nåja, ska vi vara noga petiga så fick min bror ett konstigt e-post som han inte alls förstod var det kom ifrån.
    Det har varit ett par hektiska år med vansinnigt mycket jobb att hantera och något var tvunget att få ge vika. Men det är väl ganska bra i det stora hela trots det.
    Hur är det med alla gamla "Tornevallare" då?
    Vad trevligt att se dig igen! Jo, hektiskt har det varit minst sagt. Jag har själv suttit och funderat vad och hur man ska göra med forumet i nutid, eftersom det mer eller mindre tagits över av Facebook och andra sociala medier. Om man helt enkelt ska flytta eller bygga om grejerna så att det blir mer rörigt (ja, jag vet, dom planerna har funnits i flera år men saker har alltid kommit ivägen hela tiden). Men, jag lever åtminstone, vilket nog bara är rena turen då
    -

Comment

(Om det är "nya medlemmar"-mailen du får, så har jag stängt av den funktionen som skickar mail till dig nu. På sistone har det spårat ur, med spamrobotar som registrerar massor av nya konton. Det är något jag tror att man måste ta och se över framöver )
      -

Comment

Hej Gason, kul att du uppenbarade dig, du är ju annars ganska osynlig på nätet, men bror din hade en mobiltelefon och det räckte för att jag skulle få tag på dig.
        "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Hur går det med 3D-skrivandet, min tandläkare demonstrerade för mig hur man skriver ut porslinständer, så jag har några i mnnen nu. Det var riktigt roligt att få vara med och kolla.
          "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Working...
          X