Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tjena !!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tjena !!!

Long time not see

Very long time! Denna gången tänkte jag försöka vara kvar här, och hålla saker uppdaterade. Jag är visserligen knappt halvvägs med mitt "fake news"-projekt men jag tror det är hög tid att riva i det.
    -

Comment

Jag har passat på att uppdatera min profil - Det är mycket som har ändrats sedan sist

Comment

Ja, allt "förstördes" egentligen när Jelsoft bytte skepnad med sin forumplattform. De ville visst nå communityn lite lättare så allt gick sönder i takt med att dom uppgraderade. Nu har jag tagit bort de svenska översättningarna helt, för dom var en stark bidragande orsak till varför saker slutade fungera. För en vecka sen kunde jag KNAPPT begära lösenordsåterställning.

Dom som gjorde det RIKTIGA forumet gick sen och bytte ut sin arbetsgivare mot den här: https://xenforo.com/ .. Xenoforo. Den känner man definitivt igen från den gamla goda tiden
        -

Comment

Eller, jaha! Du tänkte profilen specifikt. Japp, samma här helt klart. Har börjat lite med det redan
          -

Comment

Originally posted by Tornevall View Post
            Eller, jaha! Du tänkte profilen specifikt. Japp, samma här helt klart. Har börjat lite med det redan
            Precis, profilen. Insåg att jag absolut inte är samma människa idag

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
            X