Announcement

Collapse
No announcement yet.

Relationer har förändrats sedan den gamla forumtiden.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Relationer har förändrats sedan den gamla forumtiden.

Det är märkligt hur saker har förändrats i relationer till personer som man då gjorde allt för att trycka till, medan man idag samtalar som vänner.

Fast det är ju inte bara relationer som förändrats, utan även hur vi har utvecklats. I dom flesta fall till det bättre, i några få inte alls.

Comment

Kunde inte sagt det bättre själv! Mognadsprocessen tog nog sin lilla tid där, men faktiskt glädjer det mig att fler är sams numera, än som krigar "old fashioned trolling". Det gäller väl kanske iofs bara oss som hängt ihop längre. Vi har ju ett twitter- och Facebookflöde som fortfarande är extremt bisarrt i jämförelse
      -

Comment

Jo. Jag är personligen less på allt hat som sprids idag - Så bisarrt

Comment

Dessutom börjar det kännas som att det är för sent att trycka in förbud för folk. Jag tror det har satt sig rejält redan. Kanske, i framtiden, får vi se andra typer av klyftor. Bokstavligen, kampen mellan onda och goda? Eller, PK mot icke-PK? Dom har ju egentligen med all önskvärd tydlighet talat om för oss vad "Icke PK" faktiskt handlar om - lite roligt på det sättet att man flaggar upp sig själv som "olämplig" så att säga.
          -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
          X