Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jassååååååååå - jag fattade inte

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jassååååååååå - jag fattade inte

Jag fattade inte att jag alltså hade kvar mitt gamla konto här... Kommer inte ens ihåg vad det hette - kanske bara "Duke"?
    Nåja, lika bra att starta nytt med nytt konto kanske :O

Halloj där... Jag försöker febrilt komma in i forum mode... Men det är lite ovant

Comment

Jepp! Det var bara Duke. Jag lyckades få ordning på det här eländet utan att behöva radera något eller börja om från början som tur är. Däremot fick jag göra ett eget gränssnitt för att gå igenom spamkonton. Det verkar finnas cirka 1500 kvar som ligger i kategorin "Medlemmar". Konton som dessutom är skapade under olika "eror" och som jag har totalt noll koll på i övrigt - vissa av dom kan vara spambotar som överlevt captchan
      -

Comment

Originally posted by Rune View Post
        Halloj där... Jag försöker febrilt komma in i forum mode... Men det är lite ovant
        Det gör jag med just nu, så det hade varit fint om det kunde komma fler. Man kan ju dessutom skapa sitt konto utifrån en Facebook-inloggning. Däremot kommer inget man skriver här flöda ut i dit igen. Jag vet att det var en väldigt viktig egenskap när jag försökte köra det här racet sist också
        -

Comment

Hallå där Rune!

Jaaa, det är ovant.. och även om jag stör mig på notifieringarna i FB så hade det nog varit nice att ha här också - iaf att man ser uppe i browser fliken om det kommit reply:s eller nåt.. eller kanske inte...

Comment

Originally posted by Tornevall View Post

Det gör jag med just nu, så det hade varit fint om det kunde komma fler. Man kan ju dessutom skapa sitt konto utifrån en Facebook-inloggning. Däremot kommer inget man skriver här flöda ut i dit igen. Jag vet att det var en väldigt viktig egenskap när jag försökte köra det här racet sist också
            Det gäller ju att få folk att komma hit och skriva igen

Comment

Originally posted by Duke Brazi View Post

Hallå där Rune!

Jaaa, det är ovant.. och även om jag stör mig på notifieringarna i FB så hade det nog varit nice att ha här också - iaf att man ser uppe i browser fliken om det kommit reply:s eller nåt.. eller kanske inte...
              Även om det är mycket jag retar mig med FB så finns det några bra funktioner som du skriver, typ notifikationer ... Men samtidigt, det funkade ju då.. (attans vad jag saknat denna)

Comment

Det finns en sån här sak längst upp på sidan, men jag har inte riktigt fått kläm på den än. Den påminner något om fejans grejer, men berättar desto mer för mig om ..typ allt, så både meddelanden och inlägg verkar blandas ihop lite där. Haha! Det är verkligen år och dagar sen jag utforskade det här

Markering_158.png

Det lär finnas både fotogallerier, communityliknande egenskaper och grupper under den här plattformen. Jag tror att den har rätt mycket potential egentligen. När man förstått sig på den
                -

Comment

Originally posted by Duke Brazi View Post
                  Jag fattade inte att jag alltså hade kvar mitt gamla konto här... Kommer inte ens ihåg vad det hette - kanske bara "Duke"?
                  Nåja, lika bra att starta nytt med nytt konto kanske :O
                  Välkommen tillbaks. Minns så klart dig (liksom Rune).
                  Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Även om det är mycket jag retar mig med FB så finns det några bra funktioner som du skriver, typ notifikationer ... Men samtidigt, det funkade ju då.. (attans vad jag saknat denna)

Det hoppas jag verkligen du är ensam om....

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post

Det hoppas jag verkligen du är ensam om....
                      Hej Ville
                      Vill inte göra dig besviken, men jag vet 2 till som saknar den.
                      Men om vi kollar hur många det är ute på sociala medier så är det ju inte många procent, det gör dig säkert glad.

Comment

Jaså?!

Av ren nyfikenhet, från den gamla "goda" tiden, så fick jag nog aldrig veta varför Villeparisis tyckte så illa om den. Vi var väl mer fokuserade på att han inte tyckte om den.

Och nu upptäckte jag precis att man kan "tagga" folk på ungefär samma sätt som man kan på andra sociala medier!
                        -

Comment

Hej Ville
                          Men om vi kollar hur många det är ute på sociala medier så är det ju inte många procent, det gör dig säkert glad.
                          Nja, det här med sociala medier (i de nyare utförandena) har aldrig varit min grej.
                          Hursomhelst kul att se att du är i farten än, Rune.

Comment

Originally posted by Tornevall View Post

Jaså?!

Av ren nyfikenhet, från den gamla "goda" tiden, så fick jag nog aldrig veta varför Villeparisis tyckte så illa om den. Vi var väl mer fokuserade på att han inte tyckte om den.

Och nu upptäckte jag precis att man kan "tagga" folk på ungefär samma sätt som man kan på andra sociala medier!
                            Jag vill minnas att jag startade två omröstningar kring, "Spinkis"där dock de som tyckte tvärtemot mig vann med förkrossande majoritet.

Vad jag egentligen tycker figuren är dålig är att den är irriterande på något rent bisarrt sätt jag har svårt att sätt ord på.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                              Nja, det här med sociala medier (i de nyare utförandena) har aldrig varit min grej.
                              Det är väldigt svårt att klandra dig. Facebook är en sak, Twitter däremot verkar vara ett centrum för "frispråkiga" nazister. Jag tror iofs att båda platserna är lika illa, bara det att det är mer ovanligt med anonyma konton på Facebook. På Twitter är det helt okontrollerat för att ta ett exempel.

Jag blev förresten utslängd från "Stå upp för Sverige" alldeles nyligen. Anledningen var troligtvis för att jag kommenterade Patrik Markströms (killen som skapade gruppen) oskuld. Det var nog inte omtyckt för det var nån som skrev att "Han minsann inte gjort nåt". Jag påtalade att det nog var det som var problemet också - att han inte gjort nåt
                              -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                              X