Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jassååååååååå - jag fattade inte

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by suss View Post

Haha jo det är jag faktiskt. Raderade mitt konto mellan 2006 och 2011 (då jag förlåtit tmm ).
    Jag var rätt förbannad där ett tag.
    Då hänger jag med. Tyckte nämligen din avatar såg bekant ut.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post

Då hänger jag med. Tyckte nämligen din avatar såg bekant ut.
      Jag hade egentligen uppskattat att alla avatarer faktiskt var kvar, men det verkar vara det enda jag inte riktigt hittat igen i alla bortfall som forumet har överlevt.

Ack ja, 2006 var vansinnig på sitt eget vis. Det fanns mycket man ville ha rätt på men misslyckades med - någon "återkomst" fick vi inte heller, för när TV11/TV4 tog över stafettpinnen märktes det med all önskvärd tydlighet att tittarna inte var särskilt intressanta längre. Mjölka ur de sista pengarna ur ett, från Sverige sett, förlorat koncept var mycket viktigare. Det här har ju fortsatt utomlands så det kanske fortfarande ligger bättre i tiden där. Och med, får jag anta, med lite fler celebrities istället för "privata element"

Förmodligen vet herr Poddi lite mer om det där än vad jag gör då han har fortsatt hänga på i den riktningen
      -

Comment

Originally posted by Tornevall View Post

Jag hade egentligen uppskattat att alla avatarer faktiskt var kvar, men det verkar vara det enda jag inte riktigt hittat igen i alla bortfall som forumet har överlevt.

Ack ja, 2006 var vansinnig på sitt eget vis. Det fanns mycket man ville ha rätt på men misslyckades med - någon "återkomst" fick vi inte heller, för när TV11/TV4 tog över stafettpinnen märktes det med all önskvärd tydlighet att tittarna inte var särskilt intressanta längre. Mjölka ur de sista pengarna ur ett, från Sverige sett, förlorat koncept var mycket viktigare. Det här har ju fortsatt utomlands så det kanske fortfarande ligger bättre i tiden där. Och med, får jag anta, med lite fler celebrities istället för "privata element"

Förmodligen vet herr Poddi lite mer om det där än vad jag gör då han har fortsatt hänga på i den riktningen
        Vet jag frågade dig om det en gång om inte avatarer kunde arkiveras men du sade att det var omöjligt.
        Visst sjönk sedan intresset för BB när Tv 4 tog över. Samtidigt så är den här internationella jämförlesen du gör intressant för den leder in på en av de allra största gåtorna i den svenska BB.historien: Varför har aldrig svenska tittare fått chansen att någon av de utländska versionerna+

Comment

Hörde jag BB nämnas

Comment

I övrigt BB canada är enkelt o följa via VPN o BB USA går o följa men är knepigare. BB UK är nerlagt, men kanske återuppstår o blir de ett nytt BB sverige eller sverige/norge lär jag veta de rätt fort.

Comment

Originally posted by poddi View Post
              Hörde jag BB nämnas
              Kul att se dig här, Poddi. Du är en av forumvärldens stora hjältar!

Comment

Originally posted by poddi View Post
                I övrigt BB canada är enkelt o följa via VPN o BB USA går o följa men är knepigare. BB UK är nerlagt, men kanske återuppstår o blir de ett nytt BB sverige eller sverige/norge lär jag veta de rätt fort.
                Trots allt så har ju både "farmen" och "Robinson" återuppstått på Tv 4, så vem vet vad det gäller BB också. Däremot dock knappast på just den kanalen fäör då hade det blivit för mycket konkurrent mot de båda nämnda.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post

Kul att se dig här, Poddi. Du är en av forumvärldens stora hjältar!
                  Vi är helt samstämmiga i det!
                  -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                  X