Announcement

Collapse
No announcement yet.

15000+ användare igår

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tornevall View Post

Just det! Väldigt bra tänkt. Kanske dags att göra ett återbesök dit snart. Nu när man kan igen
    Däremot så hade du rätt i att det vaerkar uppenbarligen inte varit någon bok med större spridning. På hela Stockholm stadsbiliotek + alla filialer fanns det enbart tre ex. Inte mycket för en relativt ny svensk bok.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post

Däremot så hade du rätt i att det vaerkar uppenbarligen inte varit någon bok med större spridning. På hela Stockholm stadsbiliotek + alla filialer fanns det enbart tre ex. Inte mycket för en relativt ny svensk bok.
      Sant, men jag tror att hennes böcker var skrivna som en trilogi, så det borde vara de hon har gjort. Om hon inte gjort nåt mer efter det som vi inte känner till. Jag ska försöka ta mig till vårat bibliotek också vid tillfälle. Men jag gissar att det inte alls är lika breddat som Stockholms bibliotek är. Tyvärr
      -

Comment

Originally posted by Tornevall View Post

Sant, men jag tror att hennes böcker var skrivna som en trilogi, så det borde vara de hon har gjort. Om hon inte gjort nåt mer efter det som vi inte känner till. Jag ska försöka ta mig till vårat bibliotek också vid tillfälle. Men jag gissar att det inte alls är lika breddat som Stockholms bibliotek är. Tyvärr
        Är en krisbransch detta med bibliotek. Ett antal filialer har lagts ned här och fler är på gång.
        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
        X