Announcement

Collapse
No announcement yet.

msn Hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Classics] msn Hjälp

Varför funkar inte msn.....den har varit borta länge nu.
    Finns det ingen som är duktig på vart jag ska gå in och så för att få igång den?. Kan jag ha kommit på nån knapp el nåt tro?
    Det funkar ju på de andra datorerna så varför inte på denna.?

Sv: msn Hjälp

Det är jag som bad om hjälp......jag var visst utloggad som jag inte brukar vara annars. Mysko

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
      Det är jag som bad om hjälp......jag var visst utloggad som jag inte brukar vara annars. Mysko

Hej hej Lucina......
      tyvärr så kan jag inte hjälpa....
      Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Jag fick inte igång min..då tog jag troubleshoot å där kom det fram en ruta sen som sa att jag hade stängt av något,kommer inte ihåg vad men jag klickade på frågan om jag ville sätta på det å vips fungerade min MSN..super enkelt men hjälp vad jag letat felet..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
        Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Jag har aldrig haft problem med msn så jag vet inte vad ni pratar om. Jag har Live messenger. Men om jag vore dej Lucina så skulle jag ta ner en ny msn
          ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Vickan View Post
            Jag fick inte igång min..då tog jag troubleshoot å där kom det fram en ruta sen som sa att jag hade stängt av något,kommer inte ihåg vad men jag klickade på frågan om jag ville sätta på det å vips fungerade min MSN..super enkelt men hjälp vad jag letat felet..
            Troubleshoot Var hittar jag det?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by Agge View Post
              Jag har aldrig haft problem med msn så jag vet inte vad ni pratar om. Jag har Live messenger. Men om jag vore dej Lucina så skulle jag ta ner en ny msn
              Jag hade samma och den bara försvann för några månader sen. Just på denna dator där jag trivs bäst. Men du jag har avreggat och försökt med nytt. Men det är som förgjort!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Ta i trä så har min funkat oxå länge nu......Troubleshoot hittar du under "verktyg" sedan "alternativ" och sedan "anslutning" om du inte kan ansluta så ska där finnas en troubleshoot knapp....så du kan felsöka. du får väl upp en ruta om att något är fel när du försöker logga in lucina? Där finns en troubleshoot knapp i den.

Comment

Som Poddi sa,jag fick hela tiden upp en grå felruta med tre små valmöjligheter på..varav en Troubleshoot.. kanske heter felsök lr så på svenska varianten?

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                  Vickan Äger dessa:
                  Marilyn Manson
                  Stockholm
                  Peta Wilson
                  London
                  Monaco
                  Gil.Grissom

Comment

Hmm.. Brandvägg? Avinstallera och installera om igen brukar ju också hjälpa ibland... Knepigt fall helt klart
                    -

Comment

Eller bara tillåta MSN i brandväggen kanske räcker, ifall den blivit blockerad av någon anledning.
                      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                        Eller bara tillåta MSN i brandväggen kanske räcker, ifall den blivit blockerad av någon anledning.
                        Ingen aning hur jag gör då? Vet du?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
                          Ingen aning hur jag gör då? Vet du?
                          Nu vet jag inte vilken brandvägg du har, om du har någon alls. Men jag chansar lite.
                          • Öppna Kontrollpanelen -> Windows brandväggen.
                          • Klicka på fliken "Undantag".
                          • Leta upp "MSN messenger" eller "Live Messenger" i listan under "Program och tjänster" och kryssa i kryssruten vid namnet.
                          • Om MSN inte finns med i listan, klicka på "Lägg till program". Välj MSN i listan som visas och klicka på "OK".
                          • Kontrollera att MSN är kryssat och stäng brandväggen med "OK" knappen.
                          Det är kanske inte så stor chans att detta fungerar men det är värt ett försök i alla fall.
                          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Har du kvar MSN på datorn? Ser du MSN-ikonen nånstans?

Comment

Originally posted by gason View Post
                              Nu vet jag inte vilken brandvägg du har, om du har någon alls. Men jag chansar lite.
                              • Öppna Kontrollpanelen -> Windows brandväggen.
                              • Klicka på fliken "Undantag".
                              • Leta upp "MSN messenger" eller "Live Messenger" i listan under "Program och tjänster" och kryssa i kryssruten vid namnet.
                              • Om MSN inte finns med i listan, klicka på "Lägg till program". Välj MSN i listan som visas och klicka på "OK".
                              • Kontrollera att MSN är kryssat och stäng brandväggen med "OK" knappen.
                              Det är kanske inte så stor chans att detta fungerar men det är värt ett försök i alla fall.
                              Tack gason, jag ska testa i morgon. Sitter just vid fel dator.....En som jag har msn på.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                              X