Announcement

Collapse
No announcement yet.

Titta vad jag hittade på motorvägen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Titta vad jag hittade på motorvägen!

All heder till djursjukhuset i Helsingborg som hjälpte till att ta hand om den ikväll, istället för en djurkyrkogård! Och tack polisen, för er underbara omtanke. "Vi tar inte hand om hundar", är verkligen vad man vill höra när man hittar en bortsprungen hund på motorvägen. Säkerligen är det precis vad ägaren också vill höra när de upptäcker att allt som finns kvar av hunden är en tass, på grund av att en konstapel inte ens kunde ge ett råd vart man kan sätta av den i trygghet. Tack tack!

Tiken själv är nog rätt tacksam för att jag jobbade sent skift även idag.

-

Sv: Titta vad jag hittade på motorvägen!

Originally posted by TMM View Post
    All heder till djursjukhuset i Helsingborg som hjälpte till att ta hand om den ikväll, istället för en djurkyrkogård! Och tack polisen, för er underbara omtanke. "Vi tar inte hand om hundar", är verkligen vad man vill höra när man hittar en bortsprungen hund på motorvägen. Säkerligen är det precis vad ägaren också vill höra när de upptäcker att allt som finns kvar av hunden är en tass, på grund av att en konstapel inte ens kunde ge ett råd vart man kan sätta av den i trygghet. Tack tack!

Tiken själv är nog rätt tacksam för att jag jobbade sent skift även idag.

En stor heder till dej TMM.....men menar du verkligen att polisen.........? Är hunden på djursjukhuset nu eller?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
      En stor heder till dej TMM.....men menar du verkligen att polisen.........? Är hunden på djursjukhuset nu eller?
      Japp, dom tog hand om hunden trots att dom egentligen inte hade så gott om plats för den. Antagligen hade hunden bara sprungit bort från någon gård eller så, för det låg faktiskt ett hus i närheten. Och jag kunde inte ta med henne hem så jag försökte fixa någon som kunde ta hand om henne. Jag ska se om man inte kan få tag på ägaren också på nåt sätt. Hon var chippad så det är nog ingen som bara dumpat av henne och dragit. Kan man hoppas.

Polisen? Nej, dom var inte direkt tillmötesgående...

För övrigt var hon pigg, glad och väldigt tillgiven. Kom på kommando och alla såna grejer
      -

Comment

En jädrans tur du kom och tog hand om vovven .....tur de tog emot henne på djursjukhuset också. Men vilka jädrans snutar va!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
          En jädrans tur du kom och tog hand om vovven .....tur de tog emot henne på djursjukhuset också. Men vilka jädrans snutar va!!!
          Ja, det var jäkligt snällt av dom faktiskt. Så jag får väl göra dom en tjänst att försöka skynda på upphittandet av ägaren. Kanske skriva nån slags insändare...
          -

Comment

bra jobbet som t programmet djurprogrammet hitta hem.
            ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Verkligen en stor heder till dig TMM
              Vilken tur hunden hade som träffade på dig en människa med empati och kärlek till djur....
              Polis och djursjukhus/vettar är ju dem enda som har utrustningen och kan scanna chipset.
              Fy vad dåligt av dem att inte komma. Då hade hunden kanske kommit hem direkt till sin ägare.

Vad fin den var vovven....
              Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Ja, det var jäkligt snällt av dom faktiskt. Så jag får väl göra dom en tjänst att försöka skynda på upphittandet av ägaren. Kanske skriva nån slags insändare...
                Så kan du ju göra....men ägarna borde ju själva typ efterlysa hunden typ....kolla med polisen först ....vänder man sej inte dit när deras hund försvunnit?
                Lycka till TMM!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

All heder till dig TMM. En himla tur att du kom när du kom.
                  Vilken sötnos. Dåligt av polisen att gör som dom gjorde....

Är hunden chipad, då är de inga problem att hitta ägaren väl. Då får dom ju upp alla uppgifter.
                  Goda vänner är som stjärnor....
                  Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där.

Comment

Hört något ännu om hunden TMM???
                    Vill höra om hon kommit hem till matte & husse.......

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Nämen hunden då, så söt
                      Vilken tur den levde, men vad gjorde den på motorvägen kan man ju undra.
                      Hoppas det går bra för den. Bra av dej TMM!!
                      Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

Ja, än så länge har jag faktiskt inte hört något om den. Kanske skulle ta mig en sväng in en dag och se om det ordnat upp sig.
                        -

Comment

Ja, än så länge har jag faktiskt inte hört något om den. Kanske skulle ta mig en sväng in en dag och se om det ordnat upp sig.
                          Tycker jag du ska göra TMM för jag vill veta om hunden kom till sin ägare.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Hört något om vovven ännu?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                            X