Announcement

Collapse
No announcement yet.

Full huggning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gason
    replied
    Sv: Full huggning

Originally posted by James View Post
    Illa...låter som om du är egenföretagare...
    Nej, faktiskt inte.

Arbeten som måste vara klara har en tendens att klumpa ihop sig på sommaren när kunden har semester. Då är deras lokaler lediga för om- och tillbyggnad. Direkt efter semestern har vi en massa annat att göra så det blir minst stressigt så här. Det görs frivilligt så det är inte så farligt som jag fick det att låta.

Leave a comment:

• Rune
    replied

Originally posted by gason View Post
    6 veckor ... Det vore något.
    Själv har jag precis blivit tvungen att boka in lite arbete på första "semesterdagen" om en vecka. Typiskt.
    Illa...låter som om du är egenföretagare...

Leave a comment:

• gason
    replied

Har ju glömt att lägga upp "färdigt" bilderna...
    Nu kan jag äntligen slappna av och njuta av dom 6 veckors ledighet jag har kvar...
    6 veckor ... Det vore något.
    Själv har jag precis blivit tvungen att boka in lite arbete på första "semesterdagen" om en vecka. Typiskt.

Leave a comment:

• Agge
    replied

Måste kolla in det närmare. Hoppas att jag åker upp snart. Men just nästa resa blir till Skåne. Ska träffa kompisar och sonen.

Leave a comment:

• Rune
    replied

Har ju glömt att lägga upp "färdigt" bilderna...
    Nu kan jag äntligen slappna av och njuta av dom 6 veckors ledighet jag har kvar...

2012 07 04 Färdigt 2.jpg2012 07 04 Färdigt 4.jpg2012 07 04 Färdigt 5.jpg2012 07 04 Färdigt 7.jpg

Leave a comment:

• Mollypolly
    replied

Flitiga ni är...det är så jag får dåligt samvete
    Och käket såg gott ut det med, mums

Leave a comment:

• Rune
    replied

Husrenoveringen fortsätter...Ute

Skrapning i vild förtvivlan
    20120612 Skapdag m Harry 1.jpg

Igår hade vi målardag
    Husmålardag med grillfest 3.jpg
    Husmålardag med grillfest 11.jpg

Med avslutande grillfest...
    Grilltalllrik 1.jpg

Leave a comment:

• gason
    replied

Jag har ju jobbat med Salongen (mitt vardagsrum) och idag blev jag klar...
    Tjusigt James.

Hos mig ser det mest ut som det gör i hörnet på den första "före bilden".
    Jag måste ta mig i kragen och röja upp i sommar.

Leave a comment:

• Rune
    replied

Jag har ju jobbat med Salongen (mitt vardagsrum) och idag blev jag klar...

FÖRE:

2012 04 06 - 1.jpg2012 04 06.JPG2012 04 06-1.JPG2012 05 25 Fondvägg.jpg

EFTER:

2012 06 09 - 1.jpg2012 06 09 - 2.jpg2012 06 09 - 3.jpg2012 06 09 - 5.jpg2012 06 09 - 6.jpg

Leave a comment:

• Tornevall
    replied

Snyggt Rune!

Sen ska ni bara bygga in carporten en bluetooth-anordning så att den själv kan känna av när du är i närheten med mobilen och kan öppna automatiskt. En gammal kollega till mig har byggt sitt så

Leave a comment:

• Rune
    replied

Värstingvillor är överskattat. 300 000 kr är trots allt väldigt mycket pengar. Även om det jämförelsevis inte är så dyrt.

Här i Uppsala kostar ju minsta lilla halvrisiga, radhusliknande villa uppåt två miljoner.
    Ooops... då skulle jag få bra mycket mera...

Leave a comment:

• gason
    replied

Mitt hus var väl inte speciellt dyrt när jag köpte det... jag gav 300 000:- 1991
    Är väl värt ca 500 000:- idag.. altså ingen värstingvilla... men helt underbart mysigt..
    Värstingvillor är överskattat. 300 000 kr är trots allt väldigt mycket pengar. Även om det jämförelsevis inte är så dyrt.

Här i Uppsala kostar ju minsta lilla halvrisiga, radhusliknande villa uppåt två miljoner.

Leave a comment:

• Rune
    replied

Jo, det brukar vara det med "när jag har ork" som är problemet för mig. Fast det kanske är en bra motivator att se sitt, ofta ganska dyra, hus långsamt förvandlas till ett värdelöst ruckel.
    Mitt hus var väl inte speciellt dyrt när jag köpte det... jag gav 300 000:- 1991
    Är väl värt ca 500 000:- idag.. altså ingen värstingvilla... men helt underbart mysigt..

Leave a comment:

• gason
    replied

Tyvärr så har jag inte gjort nog mycket för att hålla efter huset tidigare så nu har jag mycket jobb.. men det har blivet ett nytt intresse... det är faktiskt skoj...när jag har ork...
    Jo, det brukar vara det med "när jag har ork" som är problemet för mig. Fast det kanske är en bra motivator att se sitt, ofta ganska dyra, hus långsamt förvandlas till ett värdelöst ruckel.

Leave a comment:

• Rune
    replied

Ibland blir man lite avundsjuk på er som bor i villor.
    Så länge inte benen är brutna förstås, då kanske det är en aning jobbigt. Nio veckor, plus ytterligare 4 veckor. Fy tusan, jag törs inte ens tänkta på hur det känns ...

Fast det är väl bara att erkänna att huset snabbt skulle förfalla om man hade ett.
    Tyvärr så har jag inte gjort nog mycket för att hålla efter huset tidigare så nu har jag mycket jobb.. men det har blivet ett nytt intresse... det är faktiskt skoj...när jag har ork...

Leave a comment:

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
X