Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fotbolls-Em 2012

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Fotbolls-Em 2012

Originally posted by gason View Post
    Japp, mycket nöjd. En extra bonus är att Balotelli har en riktig anledning att inte jubla.
    Skrattar bäst den som skrattar sist
    Vi får väl se, det är halvlek kvar
    Men det ser ut som om det blir du som skrattar sist

Comment

Kom igen nu Balotelli...sätt den i mål nu så spanjorerna och gason blir lite nervösa

Comment

Originally posted by Mollypolly View Post
        Skrattar bäst den som skrattar sist
        Vi får väl se, det är halvlek kvar
        Men det ser ut som om det blir du som skrattar sist
        Jag skrattar aldrig i förtid när Italien spelar. Är det något lag som kan fuska in ett mål, till och med strax efter slutsignalen, så är det Italien.

Nu får de spela med en man kort också. Så går det när man gör alla byten för tidigt.
        Fast allvarligt talat så är det lite synd. Jag ser helst en spännande match
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Jag skrattar aldrig i förtid när Italien spelar. Är det något lag som kan fuska in ett mål, till och med strax efter slutsignalen, så är det Italien.

Nu får de spela med en man kort också. Så går det när man gör alla byten för tidigt.
          Fast allvarligt talat så är det lite synd. Jag ser helst en spännande match
          Ja så kan det gå..stackars Italien. Nu ska du inte ha sådana fördomar gason

Och visst är det synd, det är inget spännande alls det här

Comment

Jag är oskyldig, det är de gamla Italienarnas fel att fördomarna finns.
            Det var väl bara någon vecka innan EM som målvakten Buffon fick sitt hem genomsökt i jakt på bevis angående vadslagning och medvetet förlorade matcher.

Hehe 4-0, nu såg Balotelli ut att inte vilja jubla på riktigt.

Comment

Jag är oskyldig, det är de gamla Italienarnas fel att fördomarna finns.
              Det var väl bara någon vecka innan EM som målvakten Buffon fick sitt hem genomsökt i jakt på bevis angående vadslagning och medvetet förlorade matcher.

Hehe 4-0, nu såg Balotelli ut att inte vilja jubla på riktigt.
              Jo jag förstår att du är helt oskyldig Och man kan inte tro allt som skrivs heller

Stackars Balotelli.... oj då....du har visst smittat mig

Comment

Jo jag förstår att du är helt oskyldig Och man kan inte tro allt som skrivs heller

Stackars Balotelli.... oj då....du har visst smittat mig
                Oops. Jag ska sluta vara elak mot Balotelli, han gör ju bara sitt jobb trots allt.

Det var roligare att Torres med flera leka med sina barn ute på planen.

Comment

Sen gick TV-sändningen sönder under hela Italiens medaljutdelning och lagades precis när det var Spaniens tur. Det är ingen hejd på eländet.

Comment

Oops. Jag ska sluta vara elak mot Balotelli, han gör ju bara sitt jobb trots allt.

Det var roligare att Torres med flera leka med sina barn ute på planen.
                    Ja och han brukar vara ganska duktig att göra sitt jobb trots 11 stycken som försöker mota honom...fast idag gick det inte så bra
                    Söta små barn han hade, Torres...lika fadern men söta ändå

Sen gick TV-sändningen sönder under hela Italiens medaljutdelning och lagades precis när det var Spaniens tur. Det är ingen hejd på eländet.
                    Tror inte Italien tyckte det gjorde så mycket att TV-sändningen pajjade när de fick sina silvermedaljer..de har ju förlorat sitt silver
                    Det är bara att säga GRATTIS SPANIEN till EM-Guldet 2012.

Men nästa gång ska Sverige och Tyskland vara med och fajtas om Guldmedaljen hoppas jag

Comment

Ja och han brukar vara ganska duktig att göra sitt jobb trots 11 stycken som försöker mota honom...fast idag gick det inte så bra
                      Söta små barn han hade, Torres...lika fadern men söta ändå
                      Haha, det var ju en snygg passning.
                      Tror inte Italien tyckte det gjorde så mycket att TV-sändningen pajjade när de fick sina silvermedaljer..de har ju förlorat sitt silver
                      Det är bara att säga GRATTIS SPANIEN till EM-Guldet 2012.

Men nästa gång ska Sverige och Tyskland vara med och fajtas om Guldmedaljen hoppas jag
                      Det har du nog rätt i. Balotelli kanske fick anledning att vara lite glad till slut. Alla slapp se honom ta emot sin usla silvermedalj.

Vi satsar väl på en final mellan Sverige och Tyskland redan om två år tycker jag.

Comment

Haha, det var ju en snygg passning.

Det har du nog rätt i. Balotelli kanske fick anledning att vara lite glad till slut. Alla slapp se honom ta emot sin usla silvermedalj.

Vi satsar väl på en final mellan Sverige och Tyskland redan om två år tycker jag.
                        Ja det satsar vi på

Tack för en god match här gason. Vi ses i någon annan tråd hoppas jag

Comment

Ja det satsar vi på

Tack för en god match här gason. Vi ses i någon annan tråd hoppas jag
                          Det pågår ju ett friidrotts EM också.

Fast det engagerar inte fullt så mycket. Galna Fransmän som "spöar upp" 14-åriga maskotar 10 sekunder efter att ha vunnit guldmedalj klarar jag mig utan.

Comment

Det pågår ju ett friidrotts EM också.

Fast det engagerar inte fullt så mycket. Galna Fransmän som "spöar upp" 14-åriga maskotar 10 sekunder efter att ha vunnit guldmedalj klarar jag mig utan.
                            Nej gason, friidrotts EM är slut. Det var sista dagen idag, så vi slipper galningar som spöar upp maskotar
                            Nästa intressanta blir Sommar-Os, det är inte så långt kvar. Kanhända finns det en del tokstollar att irritera sig på där med

Comment

Nej gason, friidrotts EM är slut. Det var sista dagen idag, så vi slipper galningar som spöar upp maskotar
                              Nästa intressanta blir Sommar-Os, det är inte så långt kvar. Kanhända finns det en del tokstollar att irritera sig på där med
                              Jaså? Det gick fort. Så insatt var jag i det.

OS nästa med andra ord. Det ska jag nog lyckas med att inte missa.

Balotelli är säkert med och spelar oberörd där också.

Comment

Jaså? Det gick fort. Så insatt var jag i det.

OS nästa med andra ord. Det ska jag nog lyckas med att inte missa.

Balotelli är säkert med och spelar oberörd där också.
                                Sommar-OS Startar Den 27 juli och slutar Den 12 Augusti. Spelen tjuvstartar dock redan den 25 juli med fotboll (enligt Wikipedia)
                                Jag ska påminna dig om det, om du mot all förmodan skulle lyckas missa det

Vore kul om Balotelli vore med i sommar-OS tycker jag. Vi måste ju ha någon som "bara gör sitt jobb också"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                                X