Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fotbolls-Em 2012

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Fotbolls-Em 2012

Originally posted by Mollypolly View Post
    Jag tycker inte vi ska vara riktigt så petiga. Huvudsaken är väl att de olika personligheterheterna fixar ditt jobb, om det skulle behövas, medan du är på semester. Så du får titta på OS i lugn och...nåja ro.
    Men känner jag dig rätt så kommer du säkert hetsa upp dig på ett eller annat sätt under tävlingarna. Det ska bli intressant att få veta vilken eller vilka som blir den nya Balotelli
    Det är rätt, kasta petigheten överbord. Hur lyckades vi gå från att en schizofreni person skulle vara lämpad för mitt jobb till att jag är schizofren?
    Ja tänkt så mycket konstigt folk vi kommer att få se. Allehanda dårar som inte kan jubla på rätt sätt eller se tillräckligt glada ut när det går bra.

Vilka svenskar har vi med i OS egentligen? Damerna spelar väl fotboll, några friidrottare, roddare/kanotister, cyklister. Jag har dålig koll känner jag.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
      Det är rätt, kasta petigheten överbord. Hur lyckades vi gå från att en schizofreni person skulle vara lämpad för mitt jobb till att jag är schizofren?
      Ja tänkt så mycket konstigt folk vi kommer att få se. Allehanda dårar som inte kan jubla på rätt sätt eller se tillräckligt glada ut när det går bra.

Vilka svenskar har vi med i OS egentligen? Damerna spelar väl fotboll, några friidrottare, roddare/kanotister, cyklister. Jag har dålig koll känner jag.
      Vi tror inte du är schizofren, bara lite biopolär som de flesta av oss andra

Comment

Originally posted by Mollypolly View Post
        Vi tror inte du är schizofren, bara lite biopolär som de flesta av oss andra
        Jag har en massa bipolära kondensatorer med olika värden liggandes i ett par lådor. Närmare bipolär än så tror jag inte jag kommer.
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
          Jag har en massa bipolära kondensatorer med olika värden liggandes i ett par lådor. Närmare bipolär än så tror jag inte jag kommer.
          Det är nära nog.. Så lätt är det att bli biopolär

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
          X