Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dax igen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Classics] Dax igen

Tänk om vi skulle kunna sparka igång detta forum igen.
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Sv: Dax igen

Jag försöker och försöker, men det är segt
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Jag är med om det kommer att fungera för mig.
      JAG HAR STORA PROBLEM MED TORNEVALL!!
      Jag får upp en varningsruta vid varje sidbyte som säger endast säkert innehåll visas och vilka är riskerna och visa valt innehåll. Jag måste klicka på visa valt innehåll för att komma vidare på varje sida. Även på smileysidan för att komma vidare.
      Och det orkar jag inte hålla på med.

Jag hade skrivit ett långt inlägg och lagt ner en halvtimma på det som vara försvann. jag orkar inte skriva om det igen.

Få se nu om jag lyckas skicka in det här.
      Och det är bara här som jag har det problemet...
      Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Jag har försökt att hitta med sökhjälpen i datorn men det finns inget som heter visa valt innehåll....vilka är riskerna eller endast säkert.

Comment

Redigera ett inlägg får jag inte heller. Jag vill få bort varningsrutan forever.

Comment

Min kapacitet är ungefär en kvart-halvtimma åt gången två gånger om dagen. Och ny har jag suttit här i nästan två timmar. Så jag får titta om någon svarat ikväll för nu är jag slut. (Läs frustrerad också).

Comment

Hej kära kattmamman !!! Jag ser du har problem här och tyvärr så kan jag inte hjälpa dej. Kanske TMM kan? Jag hoppas du får ordning på det så vi kan träffas här igen. Blev så glad när jag fick höra av Agge att hon fått tag i dej. kram

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by Pålle View Post
                Jag försöker och försöker, men det är segt
                Trevligt att se dej också, pålle.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
                  Trevligt att se dej också, pålle.
                  Alltid roligt när gamla vänner dyker upp, hoppas allt väl med dig Lucina.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                    Jag är med om det kommer att fungera för mig.
                    JAG HAR STORA PROBLEM MED TORNEVALL!!
                    Jag får upp en varningsruta vid varje sidbyte som säger endast säkert innehåll visas och vilka är riskerna och visa valt innehåll. Jag måste klicka på visa valt innehåll för att komma vidare på varje sida. Även på smileysidan för att komma vidare.
                    Och det orkar jag inte hålla på med.

Jag hade skrivit ett långt inlägg och lagt ner en halvtimma på det som vara försvann. jag orkar inte skriva om det igen.

Få se nu om jag lyckas skicka in det här.
                    Och det är bara här som jag har det problemet...
                    Det är förmodligen virusprogrammets brandvägg som jäklas med dig, det är svårt att guida här, försöka att få hjälp av någon kunnig i närheten. Det var trevligt att få se dig igen.

Comment

Originally posted by Pålle View Post
                      Alltid roligt när gamla vänner dyker upp, hoppas allt väl med dig Lucina.
                      Tack, jag mår bra, jag frodas och lever. Hoppas du mår bra själv?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
                        Tack, jag mår bra, jag frodas och lever. Hoppas du mår bra själv?
                        Här är det OK, bara tiden som inte räcker till, men det hör till när man är pensionär

Comment

Att man får upp varningar om att inte är säkert här beror nog på att det finns länkar någonstans som innehåller http istället för https. Ska se om det inte finns en lösning på det.
                          Flashback har en sån lösning där man, när man trycker på en länk, skickas till en annan länk på samma forum innan man dirigeras rätt. Då borde det inte bli fel.

Och jag håller helt med, låt oss göra ett försöka att få igång forumet igen. Jag har själv slarvat på sistone, men jag jag försöker ändå hålla lite koll på om det händer nåt nytt här och det gör det ju nu. Så då blir det extra kul
                          -

Comment

Använder förresten chrome och där får jag inga varningar alls. Vad använder ni?
                            -

Comment

Här är det också Chrome som gäller, fungerar bra tycker jag

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                              X