Announcement

Collapse
No announcement yet.

9 mil senare.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 9 mil senare.

För alla som inte orkar vänta till på målgång i Mora. Så här ser det ut från skidåkarnas perspektiv.
    vasaloppet1.pngvasaloppet2.png
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Sv: 9 mil senare.

Originally posted by gason View Post
    För alla som inte orkar vänta till på målgång i Mora. Så här ser det ut från skidåkarnas perspektiv.
    [ATTACH=CONFIG]11873[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]11874[/ATTACH]
    Det måste kännas skönt att se det efter 9 mil. Har du åkt vasaloppet ???

Comment

Originally posted by Mollypolly View Post
      Det måste kännas skönt att se det efter 9 mil. Har du åkt vasaloppet ???
      Njaa, inte riktigt. En av mina bröder har åkt en gång. Räknas det?
      Själv har jag bara promenerat hela spåret, på bredden. Så det är inte mycket att skryta över.

Korten är tagna för två veckor sedan när vi var i Mora och jobbade. Det fanns inte några skidspår iordninggjorda ännu.

Comment

Originally posted by gason View Post
        Njaa, inte riktigt. En av mina bröder har åkt en gång. Räknas det?
        Själv har jag bara promenerat hela spåret, på bredden. Så det är inte mycket att skryta över.

Korten är tagna för två veckor sedan när vi var i Mora och jobbade. Det fanns inte några skidspår iordninggjorda ännu.
        Jo det klart det räknas att din bror åkt. Och du har ju gått på bredden och det är jobbigt det med, att inte ens ha skidorna på Jätteduktigt

Det blev spännande i slutet, synd att det inte var en svensk som vann bara. De där norrmännen vinner ju det mesta i skidor..

Comment

Originally posted by Mollypolly View Post
          Jo det klart det räknas att din bror åkt. Och du har ju gått på bredden och det är jobbigt det med, att inte ens ha skidorna på Jätteduktigt

Det blev spännande i slutet, synd att det inte var en svensk som vann bara. De där norrmännen vinner ju det mesta i skidor..
          Maten fanns ju på andra sidan så man blev ju tvungen att korsa hela Vasaloppet.

Hur brorsan gjorde vet jag inte. Han har säkert åkt ca 9 och en halv mil skidor i hela sitt liv, inklusive Vasaloppet.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
          X