Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lite organisering?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lite organisering?

Tjoff!

Tänkte städa i ordning lite här - inte ta bort nåt, men flytta in alla underforum som det inte varit aktivitet i på ett tag i det nya underforumet "Arkiv 2014" som jag precis slängde upp. Ser man till forumets storlek idag känns det som att man kanske kan minska lite på antalet underforum, åtminstone ett tag och se hur det ter sig. Framför allt kanske det kan vara intressant för ett Big Brother. Det är lätt hänt att det blir rörigt som det är nu.

Ni får gärna slänga på mig lite synpunkter angående det här
    -

Sv: Lite organisering?

Originally posted by TMM View Post
    Tjoff!

Tänkte städa i ordning lite här - inte ta bort nåt, men flytta in alla underforum som det inte varit aktivitet i på ett tag i det nya underforumet "Arkiv 2014" som jag precis slängde upp. Ser man till forumets storlek idag känns det som att man kanske kan minska lite på antalet underforum, åtminstone ett tag och se hur det ter sig. Framför allt kanske det kan vara intressant för ett Big Brother. Det är lätt hänt att det blir rörigt som det är nu.

Ni får gärna slänga på mig lite synpunkter angående det här
    Det är nog ingen dum idé
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Det blev väl bra.
      Lätt att se det gamla samtidigt som det inte ligger "i vägen".
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Det låter ju riktigt bra! Tack för det

Sitter och funderar på designen också en del, men jag skulle tro att jag bara förstör något om jag börjar rota i den för mycket .. så jag låter faktiskt bli med det
        -

Comment

Det finns en detalj som behöver fixas i designen. Färgen på texten i sidfoten.
          Den vita texten är lite svårläst mot den ljusgula bakgrunden, om man valt "Tornis test" stilen som jag råkade ha.

[Edit] Sådär kanske? Lite mer läsbart.

Comment

Ändrade du i en parent-design så att alla fick inställningen? Den är gulbrun-aktig för mig just nu och den går faktiskt att läsa. Eller var det något annat du ändrade till?
            -

Comment

Det är bara "Tornis Test" stilen som är ändrad. I andra stilar gick texten att läsa som det var.
              Jag snodde färgen från bakgrunden på den horisontella sidfotmenyn strax ovanför texten.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
              X