Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blev du precis bortkastad hos giganterna?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blev du precis bortkastad hos giganterna?

Jag tror aldrig jag riktigt förkunnat vad den här ytan är till för. Att allt är skrivet på engelska är mest av praktiska skäl - när vBulletin accelererade sin utvecklingstakt har det visat sig att det svenska språkstödet för forumet ligger långt under vad man borde kunna förvänta sig av plattformen. Sedan PHP 7.3 och restaureringen på den här servern har den dock i gengäld blivit mycket snabbare. Men syftet med engelska är också att försöka ha en sidolinje "internationellt" även om forumet i princip står tomt idag efter glansdagarna 2003-2007.

Desto mindre känner jag att forumet kanske inte helt tappat sitt syfte. Eftersom det på sista tiden stod oanvänt kände jag att man kunde stuva om lite för att ägna det lite annan tid - mer om det kommer följa i en annan tråd. I dag tänker jag mig dock att forumet kan användas som "landningsplats" för de som är psykiskt trötta på det nästan konstanta flödet av hat som kommer ut ut sociala medier (även om det inte syns överallt). Det skulle i princip betyda att om du faktiskt blivit utkastad någonstans, så kommer den här plattformen kunna bistå som andningshål under den tiden. Och man behöver aldrig vara rolig över att tappa kontakten med någon. För här, till skillnad från hos de andra, är du långt bortom Facebooks, Twitters, med fleras brokiga regelvärk.

-
Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
X