Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjælp TMM eller gason

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjælp TMM eller gason

køpte ny dator igår. Nu har jag fått in finska språket vid installationen....Har varit i kontrollpanelen men hur jag en klickar och håller på får jag inte in svenskan. Finns de nån mera stans man kan gå in och få svenskan?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Sv: Hjælp TMM eller gason

Originally posted by lucina View Post
    køpte ny dator igår. Nu har jag fått in finska språket vid installationen....Har varit i kontrollpanelen men hur jag en klickar och håller på får jag inte in svenskan. Finns de nån mera stans man kan gå in och få svenskan?
    Är alla menyer och program på finska alltså? Eller är det bara teckenuppsättningen?
    -

Comment

Originally posted by TMM View Post
      Är alla menyer och program på finska alltså? Eller är det bara teckenuppsättningen?
      Allt ær på finska førutom forumen då. kan inte ens googla mærkte jag nyss..

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Då blev det genast lite jobbigare. Jag vet att det finns en språkhanterare, men det jag hittade i den var bara "utmatningsspråket" som ändrades. Dvs tangentbordet. Fick du datorn med finska på eller fick du välja språket vid första starten? I allra värsta fall kan man få installera om, men det finns språkpaket man kan uppdatera datorn med. Vad är det för operativsystem? XP? Vista?

Hittade precis språkpaket för Vista iallafall, med lite tur så är det Vista du har - OCH att det går att installera dom...

http://alltomxp.se/artiklar/92-windo...ows-vista.html
        -

Comment

Vad du kan göra åt det beror som sagt på vilket operativsystem du har på nya datorn. Vi får börja med det och gå vidare därifrån.
          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
          X