Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jessicas Hemsida

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Önskar dem lycka till,det blir nog bäst utan Brinken.

Comment

Klossan er da så snill atte
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine
        Klossan er da så snill atte
        Vad betyder klossan? och atte?
        Vet att jag är dålig på Norska.

Comment

Originally posted by paralin
          Vad betyder klossan? och atte?
          Vet att jag är dålig på Norska.
          Klossan er hun som har svart ledernerd i denne tråen på side en og atta er bare et ord man hiver på når man retar litt eller når jeg mangler et annet ord
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine
            Klossan er hun som har svart ledernerd i denne tråen på side en og atta er bare et ord man hiver på når man retar litt eller når jeg mangler et annet ord
            oki doki

Comment

Jessica Lindrgens första postade inlägg från chatten 5 juni 2006 på
              www.jessical-fc.com

HEJ HEJ!! nu är jag äntligen här.. ni fattar intr huyr otroligt stolt jag blir över Jessica Lindrgens första postade inlägg från chatten 5 juni 2006

HEJ HEJ!! nu är jag äntligen här.. ni fattar intr huyr otroligt stolt jag blir över mina fans som jag har och hur glad jag blir över att denna sidan lagts upp!! Lite dålig på att komma igång på communityn men jag ska göra allt för att besöka den så ofta som möjligt!! KRAM PÅ ER ALLA!! /jessica lindgren
              mina fans som jag har och hur glad jag blir över att denna sidan lagts upp!! Lite dålig på att komma igång på communityn men jag ska göra allt för att besöka den så ofta som möjligt!! KRAM PÅ ER ALLA!! /jessica lindgren

Comment

Originally posted by Klossan
                Hon kommer aldrig att vara där ändå.
                Hehe, nu HAR Jessica hälsat på oss i fanclubben, men det har du säkert redan noterat i annan tråd...

JessicaLindgren 05 jun : 23:23
                HEJ HEJ!! nu är jag äntligen här.. ni fattar intr huyr otroligt stolt jag blir över mina fans som jag har och hur glad jag blir över att denna sidan lagts upp!! Lite dålig på att komma igång på communityn men jag ska göra allt för att besöka den så ofta som möjligt!! KRAM PÅ ER ALLA!! /jessica lindgren

Comment

Originally posted by MHN
                  Och detta, skall liksom övriga dina inlägg, tagas för sanning?
                  Vad snackar du för skit?????? Sanning??
                  -----------------------------------------------------------------------

www.jessical-fc.com

HEJ HEJ!! nu är jag äntligen här.. ni fattar intr huyr otroligt stolt jag blir över Jessica Lindrgens första postade inlägg från chatten 5 juni 2006

mina fans som jag har och hur glad jag blir över att denna sidan lagts upp!! Lite dålig på att komma igång på communityn men jag ska göra allt för att besöka den så ofta som möjligt!! KRAM PÅ ER ALLA!! /jessica lindgren

Comment

Originally posted by paralin
                    Vad snackar du för skit?????? Sanning??
                    -----------------------------------------------------------------------

www.jessical-fc.com
                    [Snip]
                    Menar du, att det ej är sanning?
                    Sen kan man även undra om då, och då, vid postande av 1 inlägg (Trots att du frågar om detta är sanning)

Comment

Originally posted by MHN
                      Menar du, att det ej är sanning?
                      Sen kan man även undra om då, och då, vid postande av 1 inlägg (Trots att du frågar om detta är sanning)
                      Läs vad du skrivet i tidigare inlägg!!!!!!!
                      Har inte frågart om någon sanning gällande Jess besök!!!

Du skrev att jag inte talade sanning,och det vet jag ju varför du skriver.
                      Därför att jag gillar Jessica och du det gör inte du.
                      Men man får gilla vem man vill och det borde du respektera!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Lyfter tråden

Comment

Från Gästboken måndag 10 juli 2006 - 01:34:23

JessicaLindgren
                          hej allihopppa söta små ¨stora fans !! kom precis hem med Robin till haninge.. trassel med flyget hem från Rhodos å trassel från landvetter till arlanda.. Men resan har varit underbar.. sol å bad å mkt pussar å mys. Lelle från Veckans Nu, va me å fotade för tidnigen i 2 dagar å sen hade vi ledigt.. Robin å jag passade på att tattuera oss där nere (erhm rekomenderas inte utomlands... ) MEN ändån.. Jag tattade in JiLi på underarmen, efter min storebror Jimmy Lindgren, de va hans sign å nickname överallt. Robin buse som han är tattade in SHIBBY , som inte betyder någonting.. haha men det e taget ur filmen 'dude where´s my car?!'. Imrgon åker jag hem till kalmar å robin roar sej i haninge. Jag ska träffa vänner å familj å sen till helgen (fre, Lörd) ska vi iväg till Nässjö, jag robin, samuel, Per å Anna. .. ett jävvla drag ska det bli.. Puss så länge.. tackar godnatt för mej... eran jessan plutt

Comment

Sv: Jessicas Hemsida

Jessica och Robin har varit med i någon olycka med en moped och har varit på sjukhus..
                            Samuel och Robin har skrivit i JRS:s Gästbok idag...
                            (Ingen har sagt ngt om hur det är med Jessica, så det kan jag inte svara på. Kexs)

=============================================

Samuel meddelande i JRS:s gästbok

Från: Admin (samuel JRS) | När: 2006-07-20 16:55:42 | Nr: 365
                            hej alla hur är det.. jag har haft en underbar dag igår..... då var jag i norge och badade med britt och min dotter... kommer blogg om det och en del bilder...

jessica och robin har varit med om en olycka på moped så de hamnade på jukhus... robin kommer berätta mer om det så därför har det blivit sent med blogg och sånt...

pratade med robin för bara någon minut sen han ska fixa blogg och sånt ikväll.....

mvh samuel
                            ================================================== ====
                            Lite senare kom detta meddelande från Robin, till samma gästbok.

Sen har detta kommit från Robin till samma Gästbok
                            --------
                            Från: Robin(jrs) | När: 2006-07-20 22:41:59 | Nr: 368

kastar tårta å halkar på en kvarglömd kesoburk.
                            ska försöka skriva en blogg ikväll...har lite ont i armen sen moppekrashen men annars lever jag å flyter runt på ett par uppblåsbara madrasser..

peace
                            Kexs

Comment

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                            X