Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reprisen av 2003 års säsong väcker minnen hos deltagarna.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reprisen av 2003 års säsong väcker minnen hos deltagarna.

Reprisen av 2003 års säsong väcker minnen hos deltagarna

– Jag ångrar att jag sålde min själ till Kanal 5 – jag försöker glömma allt vad Big Brother är.
    – Det skadar min karriär.
    – Jag vägrar att kommentera Big Brother över huvud taget.
    Det är några av kommentarerna Aftonbladet får av deltagarna i 2003 års säsong av Big brother som nu börjar sändas i repris på TV 400.

Läs mer.....
    http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4487495.ab

STOPPA BOHEMPAKTEN!

Sv: Reprisen av 2003 års säsong väcker minnen hos deltagarna.

Ja inte lätt att inse misstagen först sen de är gjorda.
    Skulle vart skoj att få höra av samtliga deltagare om de ångrar sitt deltagande och önskar det va ogjort.Lr om de tycker det va toppen..Antagligen tycker väl vinnarna det va helt ok även så här i efterhand..

Jag är lite ledsen att jag inte har kanalen och kan kika på programmet.Många scener man gärna skulle se igen,äckel kräfttätningen av en viss blondin,har nåt minne av nån bastu fest med bast kjolar på som måste va nåt flera av de inte vill se igen..tex..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Herregud va längesen jag va på detta forumet. JAg brukade komma hit PGA bigbrother.

Nu när det är 2009 och inget på TV så kommer denna bomben från kanal TV400 och jag är så jävla glad !

Jag fixa TV400 endast för detta. Och jag maila även och fråga dom om det fanns nån möjlighet att visa bigbrother 2002 igen. Och dom svara att det inte va omöjligt.

Fyfan nu när man ser det gammla bigbrother, fyfan va mycke bättre det va än det med norge asså.

Aja hoppas på ett nytt Bigbrother 2010 med endast Svenskar och intressanta människor och inte bara bimbos och muskelknuttar.

Comment

Originally posted by Jarob View Post
        Herregud va längesen jag va på detta forumet. JAg brukade komma hit PGA bigbrother.

Nu när det är 2009 och inget på TV så kommer denna bomben från kanal TV400 och jag är så jävla glad !

Jag fixa TV400 endast för detta. Och jag maila även och fråga dom om det fanns nån möjlighet att visa bigbrother 2002 igen. Och dom svara att det inte va omöjligt.

Fyfan nu när man ser det gammla bigbrother, fyfan va mycke bättre det va än det med norge asså.

Aja hoppas på ett nytt Bigbrother 2010 med endast Svenskar och intressanta människor och inte bara bimbos och muskelknuttar.
        hej hej!
        Du menar väl att du kom hit tack vare..Inte pga..

Skoj att se dig..

Ett BB, utan bimbos,kändis wannabee´s ,allmänt korkade människor vore helt klart intressant,lite som det allra första BB,med lite äldre människor med..Å absolut hel svenskt,jag gillar att begripa å de textar ju inte norskan..

Men BB som det va från omg nr 3 å frammåt är inget jag vill se igen..på nytt..Alltså att de kör med samma koncept..Då håller jag tummarna att det aldrig mer sänds faktiskt..

Men repriser är skoj..Då blir det ju inte samma hysteriska vakande 24 timmar per dygn ..
        Sänder de varje dag nu på tv400?Skulle va skoj att se lite av det faktiskt..

Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Haha håller med. Jag hoppas verkligen dom kommer sända dom 2 första sässongerna. Sässong 3 är ju helt ok men har inga minnen från några stora bråk eller nått drama direkt. Fast jag tycker dom va ett mysigt gäng, och själva huset det året va så jävla nice tycker det va det finaste.

Dom sänder varje vardag tror ja 2 avsnitt. Såg första utröstningen precis

Comment

Originally posted by Jarob View Post
            Haha håller med. Jag hoppas verkligen dom kommer sända dom 2 första sässongerna. Sässong 3 är ju helt ok men har inga minnen från några stora bråk eller nått drama direkt. Fast jag tycker dom va ett mysigt gäng, och själva huset det året va så jävla nice tycker det va det finaste.

Dom sänder varje vardag tror ja 2 avsnitt. Såg första utröstningen precis
            Ja jag skulle oxå vilja se första omgången.Det skulle vara riktigt skoj,liksom andra..
            Tredje skulle jag kikat lite på nu om jag haft kanalen,men sen känner jag att de andra efter nr 3 de vill jag gärna slippa..

Jag kommer inte ihåg husen om jag ska va ärlig ..Kommer inte ens ihåg hur uppdragen va i omgång tre,har nåt minne att de inte va lika bra som i de två första men att i nr 4 spårade de ut helt..Sen såg jag inga fler omgångar efter Gynnings seger...

Vickan Äger dessa:
            Marilyn Manson
            Stockholm
            Peta Wilson
            London
            Monaco
            Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan View Post
              Ja jag skulle oxå vilja se första omgången.Det skulle vara riktigt skoj,liksom andra..
              Tredje skulle jag kikat lite på nu om jag haft kanalen,men sen känner jag att de andra efter nr 3 de vill jag gärna slippa..

Jag kommer inte ihåg husen om jag ska va ärlig ..Kommer inte ens ihåg hur uppdragen va i omgång tre,har nåt minne att de inte va lika bra som i de två första men att i nr 4 spårade de ut helt..Sen såg jag inga fler omgångar efter Gynnings seger...

Måste säga att jag håller me om att uppdragen börja bli patetiska runt 04 men uppdragen 03 va inte direkt tråkiga. Klart 2002 hade bäst uppdrag men 2003 hade endel bra faktiskt. Om man tittar på 05/06 så va ju bigbrother egentligen lite av ett skämt och gjort endast för 14 åriga trotsiga småtjejer (inte konstigt att Jessica vann) Uppdragen dom åren va ju inga uppdrag och det spelade aldrig någon roll om dom tog dom på allvar eller inte eftersom om jag inte minns fel så hade dom inte änns någon veckobudget 2006 utan dom fick allt ändå. Dom vann istället sånna där kronor som dom typ kunde köpa coca cola och cigg för.

Om jag fick ranka alla sässonger så skulle jag rankat dom så här

(såg aldrig första det är därför jag så gärna vill se den)
              1. 2002
              2. 2003
              3. 2004
              4. 2006
              5. 2005

Så det är nästan som att det blev sämre och sämre och sämre vilket oftast blir med allt. Projekt är ofta bäst i början eller i mitten sen rasar det för att man börjar försöka för mycke

Comment

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
              X