Announcement

Collapse
No announcement yet.

Big Brother 2012

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Big Brother 2012

Ja, det är nog ett hårt slag för BB som redan nu är ganska halt på grund av alla fel dom gjort (två säsonger i rad dessutom)...
    -

Comment

Men mobbaren sipen åkte ut....hurra.

Nivån i år är på fjortisnåvå.....blir det förskola nästa säsong??

Jag undrar hur Agge har det i Tailand....nån som hört nåt???
      Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Tack Kattmamman! Höll på att missa den uppdateringen på bbvote
        Jag har faktiskt helt missat den delen och vad som hänt i huset. Mycket jobb och sånt som gör att man inte riktigt hinner

Tyckte mig även se att Agge kommit fram, undrar om hon kan se BB därifrån?
        -

Comment

Vem är Jimmy?? Jag har varit borta 10 dagar....och såg en tatuerad knutte muskel när jag kom hem igen.
          Agge är hemma igen......
          Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
            Vem är Jimmy?? Jag har varit borta 10 dagar....och såg en tatuerad knutte muskel när jag kom hem igen.
            Agge är hemma igen......
            Mycket grejer kan hända på väldigt kort tid
            -

Comment

Lars, Hanna J alt Hulda är de enda värdiga vinnarna av årets BB nu!

Comment

Ikväll hoppas jag på att den överskattade byfånen Tenny får åka,han var rolig för typ 15-17 år (mycket kan hända på de åren märker man nu)sedan,men nu e han bara vidrig...ööörk..Han & Lars fistävlingar e bara så zzzzzzzzz..Tennys klagande,småaktighet,fisande och fula frilla har vi nu sett nog av..UT MÄ TENNY NU..

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                  Ikväll hoppas jag på att den överskattade byfånen Tenny får åka,han var rolig för typ 15-17 år (mycket kan hända på de åren märker man nu)sedan,men nu e han bara vidrig...ööörk..Han & Lars fistävlingar e bara så zzzzzzzzz..Tennys klagande,småaktighet,fisande och fula frilla har vi nu sett nog av..UT MÄ TENNY NU..
                  Hej Stjärnan!

Här var det ord och inga visor.
                  Av det lilla jag sett så kan jag bara hålla med. Men nu är han ute.
                  -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                    Hej Stjärnan!

Här var det ord och inga visor.
                    Av det lilla jag sett så kan jag bara hålla med. Men nu är han ute.
                    Hej hej gason,hoppas att allt e bra med dig..yeees nu e han ute,han har landat i skåne såg jag nyss på fb,min syrra fångat honom på bild..haha..Jag har "känt" Tenny en gång i tiden,för runt 15-17 år sedan jobbade vi ihop och då gillade jag honom och tyckte han var himla skojig & trevlig,men inte sett honom sedan dess ..Så nu i BB var det skoj att följa honom..i si å så där 3 veckors tid,mot slutet blev han bara jobbig och tråkig tyckte jag..Jag har inte alls följt liven detta år,fast jag köpt den från början,så det e bara tv.tiden jag nu går efter och än har ingen där inne fångat mig ,tycker att det e lamt på alla sätt i år..men men..kollar fortfarande ,så ett litet bb fan bor fortfarande i mig

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                      Hej hej gason,hoppas att allt e bra med dig..yeees nu e han ute,han har landat i skåne såg jag nyss på fb,min syrra fångat honom på bild..haha..Jag har "känt" Tenny en gång i tiden,för runt 15-17 år sedan jobbade vi ihop och då gillade jag honom och tyckte han var himla skojig & trevlig,men inte sett honom sedan dess ..Så nu i BB var det skoj att följa honom..i si å så där 3 veckors tid,mot slutet blev han bara jobbig och tråkig tyckte jag..Jag har inte alls följt liven detta år,fast jag köpt den från början,så det e bara tv.tiden jag nu går efter och än har ingen där inne fångat mig ,tycker att det e lamt på alla sätt i år..men men..kollar fortfarande ,så ett litet bb fan bor fortfarande i mig
                      Jodå här är allt bra. Livet nere i söder verkar också rulla på?

Vem vet, det kanske är livet inne i huset som är jobbigt och tråkigt och speglas i beteendet. Det kan aldrigt vara nyttigt att vara med i BigBrother.
                      *optimisten har talat*
                      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                      X