Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rörigt Forum o Gästbok tycker jag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rörigt Forum o Gästbok tycker jag

Det var en himla rörig sida med tillhörande forum och gästbok.

Tycker bbvote sidan är ok.

Men oj så jobbigt det är att surfa omkring här.

Ni skulle behöva ha en bättre planerad sida och enklare att klicka sig igenom allt här.

Rent ut sagt är ni amatörer hela bunten.
    ?

Det är inte som jag är elak utan enbart ärlig.

Ni måste vara lite bättre i er uppdatering av "i samarbete" med www.dokusapa.nu Den sidan finns inte mer och numera har den namnet www.alltomtv.se

Borde ni inte ta bort den länken eller ändra den till den rätta?

Eller ni samarbetar inte med alltomtv kanske?

Vad jag förstått kommer administratörerna för BB s forum härifrån och nu förstår jag varför det är rena rama maktspelet där inne på admin och moderatorerna.

Ni klarar inte ert jobb där inne, och forumet är inte byggt för så stor trafik heller.

Ni får bli arga på mig om ni vill det bryr jag mig inte om, det är ren och skär sanning.
    Kramar Buliwyf

Du har nog rätt i mycket...det är nog ett ganska rörigt forum när man kommer hit för första gången innan man lät sig allt....( Allt om tv:s forum tycker jag är rörigt hur man ska posta och så, det forumet gav jag upp för 2 år sen. ) ...Jag såg att du skrev härinne redan i Februari 2004...

Sen var det kul att läsa din profil Härligt att bo i USA så där och i sverige,lyllos

Comment

-

Comment

Originally posted by alice
        Du har nog rätt i mycket...det är nog ett ganska rörigt forum när man kommer hit för första gången innan man lät sig allt....( Allt om tv:s forum tycker jag är rörigt hur man ska posta och så, det forumet gav jag upp för 2 år sen. ) ...Jag såg att du skrev härinne redan i Februari 2004...

Sen var det kul att läsa din profil Härligt att bo i USA så där och i sverige,lyllos
        HAHA tack tack, jo det är skönt att komma dit efter ett halvår i Sverige ( snart dags igen ) men sedan är det lika skönt att komma hem igen måste jag säga. San Francisco är en krävande stad och med många många personligheter. Utskällningar av kineser som tävlar om att stå först på spårvagnarna är det varje dag. Att köra bil i SF är lönlöst. Jag går eller tar jag spårvagn.

Jag registrerade nog mig här redan 2004 , det stämmer och jag är registrerad på allt om tv också har jag för mig.

Jag sysslar ju faktiskt med webbsidor, så man kan ju alltid erbjuda lite designhjälp till er här om ni vill det

Ha det bra alla glada människor. Från en som ofta är en himla "virrpanna" .
        Kramar Buliwyf

Comment

Ja, när jag först kom hit fattade jag absolut nada. Och kontot skulle "registeras" innan man kunde kolla runt i forumet, det begrep jag inte hellre riktigt, trodde det blivit nåt tekniskt fel.

Men när man vant sig så rullar det på. Detta forum är värt en extra ansträngning.

Comment

Buliwyf: måste ju bara tipsa dig om "nya inlägg" knappen, då missar du inget och slipper springa runt överrallt
            sigpic__________________

Comment

Och så kan man ändra forumutseende, till "Oasenfärgerna".
              Längst ner på sidan i rullgardinsmenyn till vänster.
              (Mycket snyggare än defaulten, om jag får tycka till.)

Comment

Kan förstå att det känns rörigt här som ny.Men du med det lustiga nicket va glad du kom hit nu...det har vart ännu rörigare....Som tur va såg den ansvariga det själv..*s*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                Vickan Äger dessa:
                Marilyn Manson
                Stockholm
                Peta Wilson
                London
                Monaco
                Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan
                  Kan förstå att det känns rörigt här som ny.Men du med det lustiga nicket va glad du kom hit nu...det har vart ännu rörigare....Som tur va såg den ansvariga det själv..*s*

Comment

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
                  X